sty 29, 2022
Twoja firma może ewidentnie wypracowywać większe zyski przy jednoczesnym redukcji czasu pracy niż dotychczas. Trzeba mianowicie poznać poznać wszystkie podstawowe elementy, by w następstwie sprawnie się po nich komunikować. Klarowny bowiem podział stref wewnętrznego działania firmy pomaga ją lepiej poznać jak i organizować działania, dzielić obowiązki i stawiać diagnozy.
Firma na etapie marketingu, to zajmowanie się działaniami prowadzącymi do zainteresowania się osób trzecich współpracą i artykułują wole współpracy. Etap sprzedaży, to przedstawienie propozycji firmy, bo dokonać w efekcie podpisania umowy i wygenerowania zysków. W etapie realizacji, czyli dostarczenia produktu, towaru lub/i usługi trzeba się zastanowić nad metodą i kosztem dostarczenia produktu/usługi. jest, to ważny etap, w którym klienci chcą kupować dalej towar. Proces ten dotyczy produkcji, wykonania i dostarczenia do docelowego klienta, a także jego obsługę w obszarze realizacji umowy. Często właściciele, menedżerowie mniejszych firm patrzą głownie na marketing, sprzedaż i etap dostarczenia klientowi tego co uzgodnili. Zajmuje im, to według badań rynkowych 80% efektywnego czasu. Nie byłoby w tych działaniach nic złego, gdyby nie to, że tego czasu zbyt wiele jest zużywanego w relacji do całokształtowego sprawnego działania firmy. Zarządzanie firmą jest bardziej złożone. A więc trzeba uwolnić swój czas.
Trzeba spojrzeć też na zarządzanie ludźmi, organizację, finanse i markę firmy. Potrzebne to jest do efektywnego zarządzania biznesem. Można dużo sprzedawać, ale pieniądze będę gdzieś przeciekały bokiem. Ktoś zawsze musi tego pilnować. Ktoś musi też pilnować czy ta sprzedaż jest firmie opłacalna. Nie trzeba ciężko pracować, by generować większe zyski. Trzeba spojrzeć czy ta ciężka praca się opłaca. Trzeba szukać bardziej optymalnych sposobów na wykonanie te samej pracy. Na lepszą organizację, bo po co angażować się w wielki marketing skoro nie będzie spójności działań. Ktoś w firmie musi zostać Przywódcą. Musi być liderem. To on wyznacza kierunki i patrzy w przyszłość i jako strateg tworzy plany przyszłości. Trzeba znaleźć wyróżniki firmy w jej marce., koordynować cele w spójnych obszarach i dbać o każdy z nich.
Najnowsze komentarze